آیت الله حائری شیرازی
خانه / اخبار / اسلایدر / پیام ها / پیام تسلیت آیت الله حائری‌شیرازی در پی شهادت سردار اسکندری
پیام تسلیت آیت الله حائری‌شیرازی در پی شهادت سردار اسکندری

پیام تسلیت آیت الله حائری‌شیرازی در پی شهادت سردار اسکندری

«بسم الله الرحمن الرحیم

 مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُم مَّن قَضَی نَحْبَهُ وَ مِنْهُم مَّن یَنتَظِرُ وَ مَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا ۞    سوره احزاب ؛ آبه ۲۳

 از مومنان مردانی هستند که به پیمانی که با خدا بسته بودند وفا کردند بعضی بر سر پیمان خویش جان باختند و بعضی چشم به راهند و هیچ پیمان خود دگرگون نکرده‏‌اند.

 شهادت سرافرازانه سردار رشید اسلام در جبهه‌های هشت سال دفاع مقدس و رئیس سابق و پر تلاش بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس و بالاخره فرمانده جبهه مقاومت برای دفاع از حریم حرم اهل بیت(علیهم السلام )حاج عبدالله اسکندری را تبریک و تسلیت عرض می‌دارم.

 آن بزرگ مرتبه سرداری که سرش را به مثابه سرداران کربلا برای گرفتن جایزه از دشمنان اهل بیت (ع)از شهری به شهری بردند.

 گوارا باد بر خانواده او این افتخار و گرامی باد بر سایر برادران دینی پیروی از آن بزرگوار. آری او با خدای خود پیمان سربازی بسته بود و به عهد خود تمام کمال عمل کرد.

 یعقوب (ع) طبق مشیت الهی حاضر نشد برادر یوسف را بدون گرفتن وثیقه الهی به برادرانش بسپارد طبیعی است که خداوند متعال هم مطابق مشیت خود بدون اخذ وثیقه حضرت بقیه الله الاعظم را به میان امت بر نخواهد گرداند از نیمه خرداد ۴۲ تاکنون و تقدیم شهدا و جانبازانی چون حاج عبدالله اسکندری تقدیم وثیقه امت برای وصال آن امام منتظر است. مبارک باد بر این خانواده عزیز که در مقابل آنچه تقدیم کردند بزرگترین پاداش که همانا دیدن روی آنکه همه عمر منتظرش بودیم دریافت خواهند کرد.

ان‌شاءالله»